z8199602QKompania Piwowarska, producent piwa Lech, od ponad roku reklamowała swój produkt hasłem „Spragniony wrażeń? Zimny Lech”. Teraz nagle hasło to okazało się bardzo niepoprawne politycznie.

Europoseł PiS Ryszard Czarnecki umieszczenie plakatu reklamowego niedaleko Wawelu nazwał „świństwem (…), który przekroczył Rubikon chamstwa”. Wtórował mu Marek Migalski (PiS), z którym razem wzywał do do bojkotowania piwa.

Nagonka osób związanych z Prawem i Sprawiedliwością na browar produkujący piwo jest groteskowa. Nie wiem czy ich reakcja jast komiczna, czy tragiczna, ale jednego jestem pewny, działacze PiS przekraczają kolejne granice absurdu. Najlepiej takie wypowiedzi podsumowała kierownik Public Affairs Kompanii Piwowarskiej, która powiedziała krótko: Jeżeli ktoś ma takie skojarzenia, mogę tylko powiedzieć: trudno. Nie ma sensu do tego dodawać żadnych komentarzy.